تخریب کننده بتن
  • 875
  • 1399/12/25

تخریب کننده بتن چیست؟

در سرتاسر جهان، پروژه های ساختمانی مواد شیمیایی قابل اعتماد شکستن بتن را به عنوان جایگزینی برای مواد منفجره سنتی انتخاب می کنند. بر خلاف مواد منفجره، هیچ خطری از پرواز سنگ یا زباله وجود ندارد، به خصوص زمانی که یک محصول با کیفیت بالا انتخاب شود. از نظر کیفیت و کارایی، تخریب کننده بتن بهترین و قدرتمندترین محصول موجود امروزی است. ماده شیمیایی تخریب کننده بتن  ایمنی کارکنان شما را تضمین می کند و در عین حال بهترین نتایج را ارائه می دهد. در واقع هیچ عامل غیر منفجره دیگری از نظر اثربخشی و کیفیت با تخریب کننده بتن قابل مقایسه نیست. برخی از معتبرترین شرکت‌های ساختمانی جهان به آن اعتماد دارند  تا آنجا که ما خدمات جهانی را ارائه می‌کنیم و مواد شیمیایی بی‌نظیر شکستن بتن خود را بر روی یک برچسب خصوصی برای چندین مشتری بین‌المللی تولید می‌کنیم.

این ماده شیمیایی برگزیده برای شکستن بتن برای شرکت های اروپایی و بین المللی است.تخریب کننده بتن یک عامل تخریب بدون انفجار است که شکستن ایمن و بدون لرزش سنگ، سنگ و بتن را بدون نیاز به پیش‌شرط یا زیرساخت خاص امکان‌پذیر می‌سازد. تخریب کننده بتن دارای ماندگاری بسیار خوب حداقل 3 سال است و می توان آن را بدون مشکل از طریق بسته ارسال کرد. پس از یک زمان واکنش چند ساعته، تخریب کننده فشار انبساط عظیمی ایجاد می کند که به زودی آنقدر زیاد می شود که هر سنگ سخت و همچنین بتن فرو را از هم جدا می کند. در مقایسه با روش های معمولی انفجار، تخریب کننده عملاً بدون سر و صدا، بدون لرزش و بدون تولید قطعات پرنده عمل می کند. 

مزایای تخریب کننده بتن

از ویژگی های این محصول ایمنی بسیار بالا، برنامه بسیار ساده، مجوز تخریب لازم نیست، آموزش لازم نیست، بدون مقررات ذخیره سازی دست و پا گیر، بدون مقررات حمل و نقل، به عنوان کالاهای خطرناک رتبه بندی نشده است، بدون ریزش سنگ، بدون پرواز قطعه، جدایی اختیاری، شل شدن یا شکستن، برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز، تخریب قابل پیش بینی و هدفمند، مجوز لازم نیست و هیچ الزامی برای ثبت نام وجود ندارد، آلودگی صوتی به حداقل می رسد، تشک های محافظ در برابر انفجار مورد نیاز نیست، بدون لرزش، اندازه‌گیری‌ها حذف شده است، بدون سیم کشی، بدون احتراق است.

همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه، آلودگی صوتی به حداقل می رسد، تخریب کننده در طول شب نیز کار می کند، کاهش بار کار و تسهیل برای کارگران، بدون نیاز به ماشین های بزرگ، مصرف را می توان به طور دقیق محاسبه کرد، هزینه ها را می توان به طور دقیق محاسبه کرد، قابل استفاده در مناطق وسیع می باشد. تخریب کننده بتن یک جایگزین ارزان، قابل حمل و قابل حمل برای مواد منفجره سنگین و گاهی فرار است. محصول در سطح جهانی ما اولین انتخاب مدیران از طیف متنوعی از زمینه ها است که شامل ساخت و ساز عمومی، معدن و معدن، ساخت و ساز جاده، مهندسی عمران، DIY و تونل سازی می شود. علاوه بر این، به لطف فرمول آن، مواد شیمیایی همه کاره شکستن بتن ما را می توان به راحتی تقریباً به هر مکانی حمل کرد.

کاربرد تخریب کننده بتن

در گذشته، مدیران سایت های ساختمانی از مواد منفجره خطرناک برای منفجر کردن سخت برای رسیدن به کیسه های سنگ و بتن استفاده می کردند. اگرچه این یک روش کارآمد و مقرون به صرفه بود، بسیاری از کشورهای اروپایی در دهه 1970 شروع به زیر سوال بردن ایمنی آن کرده بودند. نه تنها قرار دادن اولیه مواد منفجره دارای یک عنصر خطر بود، بلکه انفجار اغلب باعث ایجاد ارتعاشات در مقیاس بزرگ همراه با پرنده زباله، سنگ و غبار و انتشار گازهای سمی می شد. در همین زمان بود که شرکت های افزودنی  شروع به توسعه و تولید ماده شیمیایی شکستن بتن کرد که ما به نام تخریب کننده بتن می شناسیم. برخلاف مواد منفجره، پودر غیر سمی به سادگی با آب مخلوط می شود و سپس به عمق شکاف های سنگ یا سنگ تزریق می شود. پس از مدت کوتاهی، سنگ به شدت منبسط می شود و فشار ناشی از آن باعث شکستگی و تکه تکه شدن آن می شود.

تخریب کننده بتن

از این محصول پیمانکاران تخریب، راهسازی، تونل سازی، باغبانی می توانند استفاده کنند. خودتان آن را انجام دهید، پیمانکاران انفجار،مهندسی عمران، حوزه های کاربردی، تخریب انواع بتن، شکستن انواع سازه های بتنی، تخریب دیوارهای سنگی و بتنی، برداشتن سنگ های مزرعه (صخره ها)، سنگ زدایی از همه نوع، حذف سنگ مرمر، معدن گرانیت، معادن و ...

نحوه مصرف

تعیین موقعیت گمانه ها

اصل اساسی: ترک همیشه در جهت کمترین مقاومت رخ می دهد. قطر گمانه بزرگتر به معنای نیروی بیشتر، زمان واکنش کوتاهتر و ترک گسترده تر است. فاصله کمتر گمانه ها به معنی قطعات کوچکتر و زمان واکنش کوتاهتر است.
جدا کردن / شکافتن: سوراخ ها در یک خط با فاصله کوتاه بین آنها حفر می شوند. ترک از سوراخی به سوراخ دیگر رخ می دهد. به این ترتیب، اشیاء را می توان با دقت نسبتاً جدا کرد.

تخریب کننده بتن

شکستن: گمانه ها در چند ردیف به صورت افست حفر می شوند تا کوچکترین قطعات ممکن به دست آید. هرچه گمانه ها بیشتر باشد، قطعات کوچکتر می شوند. ترک خوردگی متقاطع رخ می دهد.

تخریب کننده بتن

حفاری / حذف: اگر هیچ سمت آزاد برای جابجایی مواد در دسترس نباشد، ابتدا باید فضا ایجاد شود. این امر یا با قرار دادن گمانه های متضاد در زاویه 35-60 درجه یا حتی در یک طرف در زاویه 45-60 درجه امکان پذیر است. گمانه های زاویه دار نیز برای دستیابی به پایین آمدن سطح زمین در مقیاس بزرگ مناسب هستند(سرخم و غیره).

تخریب کننده بتن

استخراج سنگ / تخریب سنگ: تکنیک های مختلفی برای استخراج سنگ یا تخریب سنگ وجود دارد. برنامه حفاری با توجه به شکل و ساختار سنگ انتخاب می شود یا با مقررات محلی تطبیق داده می شود. اصل همیشه ثابت می ماند. ابتدا سعی کنید یک سمت آزاد، یعنی یک لبه مستقیم ایجاد کنید. از این لبه می توان استخراج را تا جایی که لازم است ادامه داد.

تخریب کننده بتن

حفاری: با حفاری سنگ، گمانه ها حفر می شوند و در چند ردیف 5-10 اینچ (10-15 سانتی متر) زیر سطح زمین مورد نیاز پر می شوند. در نتیجه زیرلایه شکسته و شل می شود به طوری که می توان آن را با بیل مکانیکی یا تا حدی با دست جدا کرد. باز هم، عامل ترک غیر منفجره زمانی موثرتر است که گمانه ها تا حدودی مایل حفر شوند، به طوری که بخشی از نیرو به سمت بالا اعمال شود.

تخریب کننده بتن

معادن: استفاده از تخریب کننده در معادن معادن و غیره اهمیت بیشتری پیدا می کند. محدودیت‌های استفاده از مواد انفجاری و ذخیره‌سازی آن‌ها در بسیاری از کشورها روز به روز سخت‌تر می‌شود، از این رو جایگزین‌ها به طور فزاینده‌ای دنبال می‌شوند. کاربرد بهینه در این مناطق بسیار به موقعیت محلی داده شده و همچنین به موادی که باید استخراج شود بستگی دارد. ما خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم تا مفهومی متناسب با نیازهای شما ایجاد کنیم. (به عنوان مثال: استخراج سنگ مرمر، استخراج گرانیت و غیره)

تخریب کننده بتن

میزان مصرف مواد: مواد مصرفی به صورت مجموع عمق همه گمانه ها ضربدر ضریب مربوطه (جدول) قطر گمانه استفاده شده محاسبه می شود. در جدول فاکتورها را در رایج ترین واحدهای وزن و طول صنعت ساختمان و همچنین به صورت ترکیبی مشاهده می کنید.

تخریب کننده بتن

مشخصات فنی: جدول زیر زمان واکنش پیش بینی شده را بر حسب دما نشان می دهد. علاوه بر این، در اینجا اطلاعات مفید بیشتری در مورد برنامه پیدا خواهید کرد. از آنجایی که قطر گمانه تاثیر زیادی بر نیروی انبساط و زمان واکنش دارد، توصیه می کنیم تا حد امکان بزرگترین اندازه مته ممکن را انتخاب کنید.

تخریب کننده بتن

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید.