چسب کاشی
  • 865
  • 1403

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی  BR-PRO بر پایه سیمان به همراه افزودنی هاي شیمیایی خاص تولید می شود و می توان براي نصب سرامیک، سنگ و آجر به خصوص در محیط هاي خارج و داخل آب استفاده نمود. با این چسب می توان مصالحی با وزن کمتر از 40 کیلوگرم در متر مربع را بدون نیاز به مهار اضافی در روي سطوح مناسب نصب نمود. سطوح مناسب عبارتند از: بتن، ملات ماسه سیمان، کاشی هاي لعاب دار و بدون لعاب و یا چوب هاي عمل آوري شده.

بیشتربخوانید: چسب آببندی سرامیک و کاشی

چسب کاشی پودری BR-PRO بهترین چسب براي استفاده در استخر و یا محیط هاي مرطوب مانند: کشتارگاه، حمام، آشپزخانه صنعتی، دستشویی و همچنین کاشی کاري تزئینی می باشد، این چسب بخصوص براي کار بر روي سطوح صاف و یا لعاب دار توصیه می گردد. در صورت نیاز به افزایش مقاومت شیمیایی و یا بهبود استانداردهاي بهداشتی می توانید به کمک ملات اپوکسی، سطوح را بن کشی نمایید. استفاده از چسب کاشی پودری BR-PRO به جاي آب مصرفی می تواند پایداري چسب در برابر لرزش و تغییرات دما را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:کاربرد و مزایا چسب سرامیک چیست؟

مزایا چسب کاشی

  1. دارای قدرت چسبندگی بالا
  2. اماده مصرف بوده و فقط نیاز به افزودن آب دارد
  3. دارای زمان کارایی کافی برای نصب
  4. قابل استفاده در لایه های نازک و ضخیم
  5. دارای مقاومت در برابر نم و محیط های مرطوب
  6. عاری از مواد خطرناک
  7. غیر اشتعال
  8. سهولت اجرا

کاربرد چسب کاشی

  1. جهت نصب سریع و مطمئن انواع کاشی کاری داخلی و خارجی
  2. برای استفاده در محیط های مرطوب مانند حمام ، دستشویی، کشتارگاه، آشپزخانه صنعتی و کاشی کاری تزئینی
  3. درصورت نیاز به افزایش مقاومت شیمیایی و یا بهبود استانداردهای بهداشتی می توانید به کمک ملات اپوکسی، سطوح را بند کشی کنید.

مشخصات چسب کاشی

شکل ظاهري: جامد

 رنگ: خاکستري

 وزن مخصوص: 8/1 گرم بر سانتی متر مکعب

درجه اشتعال : ندارد

طریق مصرف چسب کاشی

سطح زیر گام بایستی تراز، بدون برجستگی و فاقد رنگ، روغن، گریس، ماده عمل آوري و یا روغن قالب باشد جهت کاهش جذب سطحی سطوح متخلخل از پرایمر استفاده نمایید سطوح چوبی بایستی داراي استحکم کافی جهت تحمل وزن کاشی و سرامیک باشند و قبل از استفاده از چسب، سطوح چوبی را با پرایمر مخصوص شامل دوغاب لاتکس و سیمان کاملا پوشش داده و قبل از خشک شدن پرایمر اقدام به نصب کاشی ها با چسب نمایید. میزان 5 کیلوگرم چسب کاشی BR-PRO را به همراه یک لیتر آب و یا 5/3 پیمانه از آن رابه اضافه یک پیمانه آب مخلوط نموده و پس از هم زدن اولیه به مدت 5 دقیقه صبر کنید و مجددا آن را مخلوط نمایید.

 به این ترتیب چسب کاشی  BR-PRO آماده مصرف می گردد. مقادیر کم را می توان با دست بهم زد ولی براي اختلاط یک کیسه کامل از همزن برقی استفاده کنید. پیشنهاد می شود قبل از مخلوط نمودن آب با چسب کاشی BR-PRO ، آب را درون یک ظرف مدرج ریخته و پس از اندازه گیري مقدار آب،  چسب کاشی  BR-PRO را به آن اضافه کرده و سپس به هم زدن آنها اقدام نمایید

چسب کاشی  BR-PRO را توسط کاردك دندانه دار به صورت افقی روي سطح دیوار کشیده و قبل از خشک شدن، کاشی یا سرامیک را با فاصله حداقل 2 میلیمتر در کنار یکدیگر قرار داده و با اندکی فشار بر رويچسب کاشی پودری BR-PRO امکان پخش یکنواخت چسب کاشی BR-PRO را در پشت کاشی یا سرامیک فراهم آورید.

 تنظیم و جابجایی می بایست از زمان شروع اختلاط تا حداکثر حدود 30 دقیقه به اتمام برسد.

شروع بند کشی 24 ساعت پس از اتمام نصب امکان پذیر می باشد.

انبارداری چسب کاشی

این محصول را به دور از رطوبت و آفتاب می توان به مدت یک سال نگهداري نمود.

بسته بندی چسب کاشی

در کیسه هاي 25 کیلوگرمی عرضه می شود.

نکات ایمنی چسب کاشی

این محصول داراي هیچ ماده خطرناکی نیست. اگرچه کلیه نکات احتیاطی که در مورد مواد سیمانی رعایت می شود بایستی به کار گرفته شود. از تماس با پوست بدنی و چشم ها پرهیز شود از دستکش لاستیکی و عینک استفاده کنید. در صورت تماس احتمالی موضع را با آب بشویید و در صورت تماس با چشم ها به پزشک مراجعه نمایید.

تاییدیه کیفیت چسب کاشی

تمام محصولاتی که توسط شرکت آراسته پوشش مهیا عرضه می شوند تحت کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهاي کیفی بین المللی می باشند.

سایر چسب های ساختمانی و صنعتی